Časté dotazy
Je moje grafika dostatečně kvalitní?
Rozlišení u obrázků, které nahráváš do tvořiče, kontroluje systém sám a nedovolí ti je zvětšit na větší velikost, než by vypadalo po vytištění špatně.
Pokud máš stále pochybnosti, přidejte si v košíku položku Kontrola kvality grafiky za 50 Kč. Grafik pak grafiku zkontroluje a v případě, že bude něco potřeba doupravit, ozve se ti.
Jak odstraním pozadí ze své fotky nebo obrázku?
Pokud jde o jednoduché jednobarevné pozadí, tak v košíku zvol položku Úprava grafika za 80 Kč.
Pokud jde o složité pozadí, například trávu a stromy v pozadí fotky, tak v košíku zvol Odebrání pozadí z fotek za 180 Kč.
V obou případech se na obrázek podívá náš grafik a pošle ti po úpravě náhled s upravenou fotkou.
Jak můžu změnit, upravit nebo přidat další potisk?
Například:
- chci přidat další tisk na tričko (doplnit jméno pod hotový potisk, doplnit motiv na záda, obrázek do rohu trička apod.)
- chci potisk místo dopředu umístit na záda
- chci upravit stávající obrázek, změnit barvu textu nebo části obrázku (např. součástí potisku je text „nejlepší včelař“, chci změnu na „včelařka“, „entomoložka“ apod.)
Ve všech případech stačí tričko vložit do košíku tak, jak je v nabídce, nebo jak bylo navrženo v tvořiči a následně vybrat v košíku Úpravu grafiky za 80 Kč a do políčka, které se objeví dopsat, jakou úpravu požaduješ.
Je možné motiv vytisknout místo trička třeba na mikinu nebo na hrnek?
Ano, stačí vedle vybraného motivu na tričku nad výběrem barev kliknout na možnost “další sortiment” a zvolit požadovaný podklad. Motiv se na něj automaticky přenese. Prosím dávej pozor, abys při změně na jinou barvu podkladu vybral/a takovou, na které bude obrázek vidět. Některé odstíny triček jsou hodně tmavé a černý tisk je na nich hůře viditelný.
Bude černý nápis na tričku bílý, když změním barvu trička na černé?
Nápisy tiskneme inverzně, tzn., že na bílé tričko bude natištěn černě a na černé bíle.
Problém může být u potisku hrnků, polštářů, funkčních triček apod. Sublimačním tiskem netiskneme bílou barvu, bílý motiv i na barevný hrnek vytiskneme černě.
Problematický bude i tisk fotky, nebo světlého obrázku sublimací např. na barevné funkční tričko nebo hrnek. Bílá barva se nevytiskne a ve světlých místech potisku bude prosvítat barva podkladu.
Jak poznám, v jakém stavu je moje objednávka?
V potvrzení o přijetí objednávky, které obdržíš na mail je odkaz na sledování objednávky (proklik přes možnost “sledovat”). Pokud dojde ke zpoždění odeslání objednávky, budeš informován/a emailem.
Zboží mám zítra obdržet, ale ve sledování objednávky vidím, že je stále připraveno k tisku.
Pokud má být objednávka v aktuální den odeslána, ale zobrazuje se teprve jako připravena k tisku, je to v pořádku. Tiskneme v průběhu celého dne a ještě stihneme předat dopravcům, kteří přijíždějí obvykle až v odpoledních hodinách. Dopravci jsou takto stále schopni zásilku doručit následující den.
Za jak dlouho zboží dostanu?
U většiny produktů je doba dodání k tobě domů nebo na výdejní místo 2-4 pracovní dny. Dostupnost konkrétního produktu zjistíš při objednávání (informace je uvedena u každé velikosti a barvy).
Doba dodání je orientační. Ručíme jen za samotnou dobu výroby, po odevzdání zásilky dopravci už dobu dodání nemůžeme ovlivnit. Je třeba počítat s tím, že zboží po expedici může dorazit už druhý den, ale také za 2-3 dny. Přibližné datum dodání můžeš najít po rozkliknutí fialově označené možnosti sledování objednávky, proklik najdeš v emailu o potvrzení objednávky, který ti odešleme hned po objednání.
Proč některé objednávky ověřujeme?
Všechna trička potiskujeme až na základě objednávky od zákazníka, nemáme skladem předem potištěná trička, jelikož to při množství motivů v naší nabídce není reálné. Proto namátkově ověřujeme objednávky, ať už z důvodu většího množství položek v objednávce, nebo třeba v případě dodání vlastního motivu od zákazníka. Pro trička, která na zakázku potiskneme a zůstanou nevyzvednutá potom nemáme žádné využití. Ověřování je tedy způsob, jak zmírnit pravděpodobnost nevyzvednutí zakázek.
Kolik stojí poštovné a jak můžu objednávku zaplatit?
Cena za dodání nebo osobní vyzvednutí se pohubuje od 19 do 99 Kč. Při nákupu nad 1600 Kč je poštovné zdarma. Více zjistíš na stránce dopravy a platby.
Můžu tričko reklamovat, vyměnit velikost? Jak to probíhá?
Vyplň reklamační formlulář na našem webu, tričko zabal a pošli zpět na adresu T-shock s.r.o., Cejl 76, 602 00 Brno.
Fakturu nemusíš přikládat, všechny informace máme uložené v systému
Záruka zboží je stanovena na 2 roky, výměna je možná jen u nenošeného textilu (u spodního prádla výměna možná není).
Máte kamenný obchod?
Jsme internetový obchod. Máme pouze sídlo, výrobu a výdejnu pod jednou střechou v Brně na Cejlu 76.
Tady si můžeš vyzvednou svou objednávku, případně přijít vyřešit reklamaci, nebo si prohlédnout např. barvu nebo velikost triček ještě před tiskem.
Pro objednání využij náš web, protože potištěné věci nedržíme skladem, ale tiskneme je až po objednání.
Jakou technologií potiskujete trička? Je potisk kvalitní a nesepere se? Jak dlouho vydrží?
Trička potiskujeme technologií digitálního inkoustového tisku (DTG). Při odběru nad 20 kusů triček se stejným potiskem používáme sítotisk. DTG potisk vydrží obvykle alespoň 30 vyprání, je však nutné dodržovat pokyny z letáku, který obdržíš v objednávce. Sítotisk vydrží ještě více.
Na hrnky, polštáře a další podklady tiskneme sublimací.
Jak se starat o tričko nebo hrnek s potiskem aby mi vydržel co nejdéle?
Bavlněný textil per naruby při 30°C, žehli z rubu a nesuš v sušičce.
Funkční trička per na 40°C, nežehli a nečisti chemicky.
Hrnky s potiskem můžeš mýt v myčce, při ručním mytí nepoužívej drátěnku.
Nepřišla mi faktura, kde ji najdu?
Faktury posíláme v elektronické podobě jako přílohy e-mailů o zaplacení, expedici objednávky nebo při připravení k osobnímu odběru.
Pokud faktura nepřišla, napiš nám o ni na [email protected]. Do e-mailu připiš číslo objednávky.